
Whorefobia to negatywne nastawienie, uprzedzenia lub dyskryminacja wobec osób, które wykonują pracę seksualną lub są postrzegane jako osoby związane z tą działalnością.
Whorefobia to negatywne nastawienie, uprzedzenia lub dyskryminacja wobec osób, które wykonują pracę seksualną lub są postrzegane jako osoby związane z tą działalnością.
Vivienne Westwood była znaną brytyjską projektantką mody, urodzoną 8 kwietnia 1941 roku w Tintwistle w Anglii, a zmarłą 29 grudnia 2022 roku. Jest szeroko uznawana za jedną z najważniejszych postaci w historii mody, a jej prace miały ogromny wpływ na rozwój stylu punkowego oraz awangardowej mody.
Jeśli nie słyszałyście o Keely Hodgkinson, być może żyjecie pod kamieniem. Ta pochodząca z Manchesteru lekkoatletka, zdobywczyni srebrnego medalu w wieku zaledwie 19 lat podczas Igrzysk Olimpijskich w Tokio w 2021 r., bijąc brytyjski rekord ustanowiony przez Kelly Holmes w 1995 r...
Od Mayi Jamy i Stormzy'ego po JLo i Afflecka dawanie drugiej szansy to coś, co robimy wszyscy. W świecie randek „dawanie drugiej szansy” lub powrót do byłego, jest tak powszechne, że istnieje na to kilka terminów. Jakkolwiek to nazwiesz, to zawsze ciężka decyzja.
Letni moodboard od Saint Laurent. Nowa kolekcja SHUSHU/TONG inspirowana jest książką Gigi, autorstwa Colette. Christine Quinn jest idealną panną młodą w nowej kampanii Diesel. Hunter Schafer odkrywa sztukę konwersacji w nowej kampanii reklamowej Prady.
Daniel Craig wystąpił w kampanii reklamowej LOEWE. Ariana Grande została nową twarzą Swarovski. Hoshi z SEVENTEEN został twarzą Diesel. Pierwszy lip - liner od Fenty.
Miu Miu i New Balance przedstawiają sneakers - mules 530. Marka Kylie Jenner, Khy, wkracza do świata strojów kąpielowych. Troye Sivan został globalnym ambasodorem Paco Rabanne beauty. Kate Moss i Amelia Gray w nowej kampanii reklamowej Balenciaga
Jestem psycholożką, seksuolożką, terapeutką, edukatorka seksualną, wykładowczynią. Posiadam uprawnienia konsultantki w punkcie testowania HIV. Współtworzę Instytut Pozytywnej Seksualności oraz podcast Seksozoficznie. #sexpositiveinstitute
Bella Hadid gwiazdą kampanii reklamowej kolekcję YSL na jesień 2024. Juicy Couture powracają ze sloganami na t-shirtach. Peter Copping jest nowym dyrektorem artystycznym Lanvin. Paul Mescal i Pedro Pascal na pierwszych kadrach do Gladiatora II.
Dyrektor kreatywny Glenn Martens dołączył do Diesel w 2020 roku, wyrywając markę modową z jej wówczas przestarzałej obecności. Co z tego wynikło? Najbardziej seksowna marka, jaką kiedykolwiek widzieliśmy.
Marka Celine stworzyła kolekcję do pilatesu. Rihanna została ambasadorką Dior J’adore. Cecilie Bahnsen wypuszcza trzecią współpracę z ASICS. Kolekcja Vivienne Westwood „Sun” została sfotografowana w Mumbaiu. Nowa kolekcja Pleasing od Harrego Stylesa jest nie z tego świata.
Luksusowa marka przyjemności Womanizer przedstawia 21 nawyków, których potrzebuje Twoja rutyna dobrego samopoczucia seksualnego.
Jean Paul Gaultier i Petra Collins biorą się za hollywoodzki glamour. Rihanna stworzyła produkty do pielęgnacji włosów. Christina Aguilera stworzyła gorący telefon dla kobiet. Jennie z Blackpink debiutuje w kampanii reklamowej Adidas Originals x Clot Gazelle. Rhode prezentuje róże do policzków.
W swojej twórczości internetowej nachalnie promuję dbanie o zdrowie psychiczne, bo sama doświadczyłam giga trudności w tym obszarze i myślę, że terapia uratowała mi życie + wielu osobom może znacznie podnieść jego jakość...
Marka SKYN z branży seksualnego wellness na nowo definiuje przyjemność dzięki nowej innowacji w dziedzinie technologii seksualnych. Poznaj prezerwatywę Supreme Feel.
Djerf Avenue I Frankies celebrują słoneczne dni lata. Zendaya i Ơn Running potwierdzają współpracę. Melissa x Marc Jacobs - trzy nowe modele butów dla marki HEAVEN. Jhene Aiko w nowej kampanii SKIMS.
Slut-shaming to praktyka krytykowania, upokarzania lub wyśmiewania osób, zwłaszcza kobiet, za ich zachowanie seksualne, ubiór lub sposób bycia, który jest uznawany za "niewłaściwy" lub "nieprzyzwoity" według pewnych norm społecznych lub moralnych.
Według najnowszego badania Flo przeprowadzonego na 1500 kobiet w wieku od 18 do 55 lat: „Ponad połowa (58%) nie może powiedzieć, że jest w pełni zadowolona z jakości swoich orgazmów, podczas gdy 62% nie może powiedzieć, że jest w pełni usatysfakcjonowana jakością swoich orgazmów. częstotliwości”, udostępniła informacje marka.