
Letni moodboard od Saint Laurent
Pamiętacie torebkę na chipsy Bottega Veneta z 2023 roku? Cóż, przeszła modernizację w 2024 roku dzięki uprzejmości Anthony'ego Vaccarello z Saint Laurent. Wprowadzona na rynek jako część nowej kolekcji „Tan Lines”, nowy dodatek wykonany jest z pikowanej skóry, z logo YSL umieszczonym pośrodku w kolorze złotym. Filigranowa torebka ma złoty łańcuszek i detale zapinane na zamek.
Kampania kolekcji, której autorem jest Henrik Purienne, pełni rolę idealny letni moodboard, rejestrując godziny spędzone przy basenie i opalaniu się na korcie tenisowym. Kampania, prezentująca wybór wspólnych akcesoriów i produktów lifestylowych, obejmuje rower stworzony we współpracy z kalifornijskim specjalistą Micargi, rakietę tenisową i piłki firmy Wilson oraz chromowany kask motocyklowy wyprodukowany przez luksusową angielską markę Hedon.
Nowa kolekcja SHUSHU/TONG inspirowana jest książką Gigi, autorstwa Colette
Nowa kolekcja SHUSHU/TONG na sezon jesień/zima 2024 czerpie inspirację z kultowej powieści „GIGI” napisanej przez francuską autorkę Colette. Czerpiąc z baśniowych elementów książki i skupiając się na wyjątkowym charakterze Gigi, kolekcja odzwierciedla jej poczucie niewinności i chęć odrzucenia oczekiwań społecznych.
Zainspirowana „żywą satyrą zawoalowaną baśniowymi obrazami” zawartą w książce, wyróżniająca się kampania, której autorem jest Zhong Lin, wykorzystuje subtelną, ale nasyconą paletę kolorów różu, beżu i brązu. W kampanii zwrócono uwagę na charakterystyczne sylwetki z nowej kolekcji sezonowej i zaprezentowano klasyczne stylizacje SHUSHU, takie jak mini sukienki z falbaną, koronkowe wstawki i ozdobne suknie.
Christine Quinn jest idealną panną młodą w nowej kampanii Diesel
Ta żartobliwa kampania reklamowa zatytułowana „Till D Do Us Part” przenosi nas na ślub naszych marzeń, wymyślony na nowo z ironicznym akcentem. Kampania przekształca kultowy dżins Diesel w stylizację inspirowaną ślubem i prowadzi nas przez przygotowania do ślubu, ceremonię i after-party.
Christine Quinn została uchwycona w niebieskiej sukni dżinsowej, ozdobionej dżinsowymi rozetami zdobiącymi dekolt i ramiona. Na tym weselu strój nie jest tradycyjny, lecz wymaga od uczestników przestrzegania jednej złotej zasady: dżinsów Diesel od stóp do głów.
Hunter Schafer odkrywa sztukę konwersacji w nowej kampanii reklamowej Prady
Kampania Prady na sezon jesień/zima 2024 odsłania wszystko, skupiając się na „uczciwych interakcjach międzyludzkich” i „wymianie pomysłów”. W kampanii biorą udział Damson Idris, Harris Dickinson, Yili Ma, Letitia Wright i Hunter Schafer, którzy są pochłonięci rozmową, przedstawiając modele z kolekcji FW24.
Kampania, której autorem jest Willy Vanderperre, eksploruje sztukę interakcji, utrwalania skradzionych chwil i intymnych dyskusji oraz celebrowania mody jako formy wymiany. Czerpiąc inspirację z różnych epok filmowych, kina narracyjnego i filmów dokumentalnych, w ramach kampanii ambasadorzy marki rozmawiają zarówno twarzą w twarz, jak i przez telefon.