Chmura tagów
modowe newsy 0
modowe newsy

Daniel Craig wystąpił w kampanii reklamowej LOEWE

 

LOEWE oficjalnie zaprezentowało kampanię reklamową odzieży męskiej kolekcja jesień/zima 2024. Bohaterem na zdjęciach jest wcielający się w rolę kultowego Jamesa Bonda, Daniel Craig. 

W kolekcji FW24 znalazły się prace amerykańskiego artysty Richarda Hawkinsa. Hawkins, profesor malarstwa i rysunku na Uniwersytecie Kalifornijskim, znany jest z łączenia odniesień do popkultury z tajemniczymi odniesieniami i cytatami. Często czerpie inspiracje z aktualnych celebrytów, turystyki seksualnej oraz rzeźb greckich i rzymskich. W ciągu ostatnich trzech dekad twórczość Hawkinsa skupiała się wokół jego fascynacji męskim ciałem oraz mitologiami literackimi i filozoficznymi. Prowokacja zderza się z estetyką i staje się główną inspiracją dla tej kolekcji.

Dzięki zdjęciom z kampanii Craig wydaje się być obiektem fascynacji, co idzie w parze z inspiracją Hawkinsa obecnymi celebrytami i umiejętnością Jonathana Andersona łączenia popkultury z charakterystyczną estetyką LOEWE. 

Ariana Grande została nową twarzą Swarovski

 

Ariana Grande została oficjalnie najnowszą twarzą marki Swarovski. Wokalistka Eternal Sunshine będzie nosić projekty marki podczas wystąpień publicznych i będzie prezentować zdjęcia promocyjne marki, począwszy od kampanii Swarovski Holiday 2024.

„To zaszczyt reprezentować markę, który podziela moją pasję do kreatywności, przesuwa granice poza świat biżuterii i promuje wartości polegające na bezkompromisowym wyrażaniu siebie”, powiedziała Ariana w oświadczeniu. 

 

Pierwszy lip - liner od Fenty

 

Marka beauty Rihanny wypuściła na rynek swoją pierwszą w historii konturówkę do ust – Trace’d Out Lip Pencil. Ta trwała, kremowa kredka zawiera czyste pigmenty i nadaje się do każdego rodzaju ust. Gładkie odcienie otaczają usta i mają mikropudrowy kolor, tworząc aksamitnie matowe usta.

Trudno znaleźć odcień, który faktycznie utrzyma się przez cały dzień. Jak wynika z informacji prasowej, dziesięć odcieni to produkty matowe i mocno napigmentowane, które są wodoodporne, odporne na ścieranie i zapewniają pełną trwałość przez osiem godzin. Konturówki do ust, dostępne w sprzedaży detalicznej za 20 dolarów, są już dostępne w sklepach stacjonarnych i online na stronie internetowej marki.

 

Hoshi z SEVENTEEN został twarzą Diesel

 

Po niedawnym ogłoszeniu przez markę głównego wokalisty Måneskin, Damiano David, swoim pierwszym w historii Globalnym Ambasadorem Męskim, Diesel jeszcze bardziej wzmacnia swoje silne powiązania ze sceną muzyczną, mianując Hoshiego, gwiazdę k-popowej grupy SEVENTEEN, na stanowisko ambasadora swojej marki na rynku APAC.

Od początku roku Hoshi i luksusowa marka utrzymują silne relacje, a sensacja K-Pop uczestniczy w najważniejszych światowych wydarzeniach marki.

 

Komentarze do wpisu (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl