
Dyrektor kreatywny Glenn Martens dołączył do Diesel w 2020 roku, wyrywając markę modową z jej wówczas przestarzałej obecności. Co z tego wynikło? Najbardziej seksowna marka, jaką kiedykolwiek widzieliśmy. Od kampanii w „pornograficznym raju” po zaproszenia na niestandardowe wibratory na Tydzień Mody w Mediolanie – dołączenie Martens do Diesel kręci się wokół jednego słowa: pozytywnego nastawienia do seksu.
Pozytywny stosunek do seksu pojawił się na świecie za sprawą hipisów i profesorów zajmujących się gender science w latach 70. Jeśli chodzi o świat mody, pozytywne nastawienie do seksu od dawna czai się pod powierzchnią, a wielu projektantów mody czerpie z jego wpływu, ale nie składa hołdu głębokim, perwersyjnym korzeniom ulubionych materiałów i trendów. Na przykład obsesja na punkcie „fetishcore” w 2022 r. Z drugiej strony Martens stworzył mantrę Diesela dotyczącą pozytywnego nastawienia do seksu – odwołując się do jej sloganu „For Sucsexful Living”. To nie tylko ożywiło wpływ marki, ale także podniosło jej klientelę z przestarzałej do eleganckiej it girl.
Aby ożywić swoją „sucsexeful” erę, Martens łączy perwersyjną równowagę bezczelnych kampanii, seksownych sylwetek i sprośnych wybiegów.