Nowa kolekcja Pleasing od Harrego Stylesa jest nie z tego świata
Nowa kolekcja lakierów do paznokci jest inspirowana kosmosem i to niebiańska rozkosz. Zawiera gamę kolorów nawiązującą do Drogi Mlecznej, w tym cztery pastelowe odcienie niebieskiego, różowego, fioletowego i brzoskwiniowego, o nazwach Cow Jumped Over The Moon, Space Pink, Milk Man's Cheeks i Not Sorbet. W kolekcji znajduje się także limitowany zestaw pudełek ze świecącymi w ciemności naklejkami na paznokcie. W kolekcji pojawiła się także limitowana edycja ubrań ready-to-wear i akcesoriów, w tym t-shirtów, spodenek, bluz z kapturem, bandan, czapek, skarpetek i torebek, a wszystko to w nostalgicznej czerwono-białej palecie kolorów.
Marka Celine stworzyła kolekcję do pilatesu
W kolekcji znajdziemy maty, odważniki i hantle. Jest także maszyna Triomphe Canvas Reformer, która pomoże klientkom zrealizować cel o idealnej letniej sylwetce. Z okazji luksusowej premiery marka przygotowała elegancką kampanię reklamową z udziałem it-girl i modelki, Kai Gerber. Zdjęcia do kampanii zostały wykonane w Malibu. Nowa kolekcja ma obecnie pojawić się wyłącznie w sklepach Soho, Rodeo Drive i Miami w październiku.
Rihanna została ambasadorką Dior J’adore
Rihanna została twarzą linii zapachów Dior J’adore. Niesamowite zdjęcia wykonał Steven Klein.
Po raz pierwszy mianowana ambasadorką Diora w 2015 roku, Rihanna od tego czasu nawiązała owocne relacje z marką, a teraz podpisała pełnoprawny kontrakt z domem mody na kolejną premierę J’adore, która będzie największą od 2018 roku.
Cecilie Bahnsen wypuszcza trzecią współpracę z ASICS
Cecilie Bahnsen tworzy historię swoją trzecią współpracą z ASICS, debiutując pierwszym w historii damskim modelem sylwetki GEL-QUANTUM 360 VIII. Łącząc swoją kobiecą wizję z nowatorskim projektem ASICS, w rezultacie powstał nowy fason, który łączy w sobie to, co najlepsze z obu światów.
Świętowanie nowego wydania to kampania, której autorem jest Casper Sejersen we współpracy ze studiem kreatywnym MOON.
Kolekcja Vivienne Westwood „Sun” została sfotografowana w Mumbaiu
Kampania reklamowa kolekcji „Sun” czerpie inspirację z palet malarzy, metalicznych materiałów i sylwetek inspirowanych stylem vintage. Aby uczcić nową kolekcję, marka nawiązała współpracę z lokalnym artystą i dyrektorem kreatywnym Kshitijem Kankarią, aby uchwycić istotę kolekcji w nowej kampanii reklamowej.
Kampania, łącząca detale dziedzictwa i elementy współczesne, ma na celu połączenie nowoczesności z urokiem starej szkoły, połączeniem, które w Bombaju wydaje się bardzo autentyczne.