Chmura tagów
modowe newsy 0
modowe newsy

Nowa kolekcja Pleasing od Harrego Stylesa jest nie z tego świata

 

Nowa kolekcja lakierów do paznokci jest inspirowana kosmosem i to niebiańska rozkosz. Zawiera gamę kolorów nawiązującą do Drogi Mlecznej, w tym cztery pastelowe odcienie niebieskiego, różowego, fioletowego i brzoskwiniowego, o nazwach Cow Jumped Over The Moon, Space Pink, Milk Man's Cheeks i Not Sorbet. W kolekcji znajduje się także limitowany zestaw pudełek ze świecącymi w ciemności naklejkami na paznokcie. W kolekcji pojawiła się także limitowana edycja ubrań ready-to-wear i akcesoriów, w tym t-shirtów, spodenek, bluz z kapturem, bandan, czapek, skarpetek i torebek, a wszystko to w nostalgicznej czerwono-białej palecie kolorów.

 

Marka Celine stworzyła kolekcję do pilatesu

 

W kolekcji znajdziemy maty, odważniki i hantle. Jest także maszyna Triomphe Canvas Reformer, która pomoże klientkom zrealizować cel o idealnej letniej sylwetce. Z okazji luksusowej premiery marka przygotowała elegancką kampanię reklamową  z udziałem it-girl i modelki, Kai Gerber. Zdjęcia do kampanii zostały wykonane w Malibu. Nowa kolekcja ma obecnie pojawić się wyłącznie w sklepach Soho, Rodeo Drive i Miami w październiku. 

 

Rihanna została ambasadorką Dior J’adore

 

Rihanna została twarzą linii zapachów Dior J’adore. Niesamowite zdjęcia wykonał Steven Klein.

Po raz pierwszy mianowana ambasadorką Diora w 2015 roku, Rihanna od tego czasu nawiązała owocne relacje z marką, a teraz podpisała pełnoprawny kontrakt z domem mody na kolejną premierę J’adore, która będzie największą od 2018 roku.

 

 

Cecilie Bahnsen wypuszcza trzecią współpracę z ASICS 

Cecilie Bahnsen tworzy historię swoją trzecią współpracą z ASICS, debiutując pierwszym w historii damskim modelem sylwetki GEL-QUANTUM 360 VIII. Łącząc swoją kobiecą wizję z nowatorskim projektem ASICS, w rezultacie powstał nowy fason, który łączy w sobie to, co najlepsze z obu światów.

Świętowanie nowego wydania to kampania, której autorem jest Casper Sejersen we współpracy ze studiem kreatywnym MOON.

 

 

Kolekcja Vivienne Westwood „Sun” została sfotografowana w Mumbaiu

 

Kampania reklamowa kolekcji „Sunczerpie inspirację z palet malarzy, metalicznych materiałów i sylwetek inspirowanych stylem vintage. Aby uczcić nową kolekcję, marka nawiązała współpracę z lokalnym artystą i dyrektorem kreatywnym Kshitijem Kankarią, aby uchwycić istotę kolekcji w nowej kampanii reklamowej.

Kampania, łącząca detale dziedzictwa i elementy współczesne, ma na celu połączenie nowoczesności z urokiem starej szkoły, połączeniem, które w Bombaju wydaje się bardzo autentyczne.

 

Komentarze do wpisu (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl