Djerf Avenue I Frankies celebrują słoneczne dni lata
Matilda Djerf i Francesca Aiello właśnie zaprezentowały owoc współpracy Djerf Avenue i Frankies Bikinis, czerpiąc inspirację z magicznego uczucia kojarzonego z letnią pogodą.
„Łącząc podstawowe elementy garderoby Djerf Avenue z naszymi atrakcyjnymi modelami kostiumów kąpielowych, zaprojektowałyśmy kolekcję, która celebruje naszą wspólną miłość do beztroskich letnich dni”, wyjaśnia Francesca. W kolekcji, obejmującej lekkie i zwiewne sukienki oraz stroje kąpielowe z froty, debiutują dwa nowe wzory: Cottage Meadow i Mood Ring.
Kolekcja składająca się ze strojów kąpielowych i ubrań ready-to-wear jest dostępna do kupienia w rozmiarach XXS-3XL.
Zendaya i Ơn Running potwierdzają współpracę
Zendaya została właśnie ogłoszona najnowszą partnerką On Running, co stanowi początek wieloletniej współpracy pomiędzy aktorką a marką odzieży sportowej. W ramach partnerstwa duet będzie tworzyć współpracę dotyczącą produktów i tworzyć kreatywne kampanie. Pierwsza została właśnie zaprezentowana.
Melissa x Marc Jacobs - trzy nowe modele butów dla marki HEAVEN
Brazylijska marka obuwia Melissa właśnie ogłosiła najnowszą współpracę z Marc Jacobs, wprowadzając na rynek trzy nowe modele butów, każdy w letniej kolorystyce.
„Czerpiąc z naszego zamiłowania do metalików, nowa kolekcja zawiera trzy nowe modele w metalicznych odcieniach złota, srebra oraz „wisteria” wraz z półprzezroczystymi wersjami”, czytamy w informacji prasowej.
Nowa kolekcja kapsułowa jest pełna klapek na platformie Becky, Melissa Mule i Ruby Ballet Flats, skupia się na ponownym wyobrażeniu sobie klasycznych sylwetek dla nowej, współczesnej publiczności.
Jhene Aiko w nowej kampanii SKIMS
Marka Kim Kardashian, SKIMS, przedstawiła kolejną gwiazdę kampanii reklamowej. Tym razem jest to nominowana do nagrody GRAMMY piosenkarka i autorka tekstów Jhené Aiko.
Występująca w kampanii przed nadchodzącą trasą koncertową Aiko zostaje uchwycona przez południowoafrykańskiego fotografa Henrika Purienne’a, znanego ze swojej estetyki inspirowanej stylem vintage.
„To była piękna kampania, w której mogłam wziąć udział. Jako wieloletnia klientka i prawdziwa fanka marki, jestem zaszczycony, że SKIMS zaprosiła mnie do współpracy”, powiedziała artystka w notatce prasowej.