Chmura tagów
MODOWE NEWSY 0
MODOWE NEWSY

 

Jacob Elordi oficjalnie został Bottega Veneta boy

Jacob Elordi został właśnie oficjalnie ogłoszony nowym światowym ambasadorem Bottega Veneta, co oznacza partnerstwo, które sprawia, że jego kolekcja toreb marki nabiera o wiele większego sensu. Gwiazdor serialu „Euphoria” podbił serca Internetu dzięki swojemu ulicznemu wyglądowi gorącego chłopca i oczywiście roli w filmie „Saltburn”.

Teraz mocno ugruntował swoją pozycję jednego z najlepiej ubranych mężczyzn, znanego ze swoich swobodnych stylizacji i nienagannych akcesoriów. Elordi wielokrotnie nosił Bottega Veneta na czerwonym dywanie, więc oficjalne odsłonięcie nie jest dla fanów mody zaskoczeniem, ale nadal niewiele wiadomo na temat tego, na czym będzie polegać jego rola, jako ambasadora.

 

Haerin z NewJeans debiutuje w kampanii Dior

Członkini NewJeans, Haerin, właśnie oficjalnie zadebiutowała dla Diora, po tym jak w kwietniu po raz pierwszy została zaprezentowana jako nowa ambasadorka luksusowej marki.

W swojej nowej roli 16-letnia gwiazda k-popu będzie reprezentować Dior na eventach i prawdopodobnie wielokrotnie pojawi się w kampaniach reklamowych marki. W oświadczeniu czytamy: „To okazja, aby uczcić więzi łączące bardziej niż kiedykolwiek piosenkarkę NewJeans z Dior. Pomiędzy elegancją a śmiałością, wyjątkowa przyjaźń w imię kreatywności.”

W swojej pierwszej oficjalnej kampanii dla domu mody, Haerin prezentuje Denim Dior Oblique Jacquard — charakterystyczny dżinsowy zabieg Marii Grazii Chiuri — który można zobaczyć na torebkach Saddle, Book Totes i wielu innych. 

  

Nowa kolekcja perfum od Fendi jest o rodzie

 

 

Zapach ma wyjątkową zdolność wywoływania emocji i wzbudzania ciepłych wspomnień zarówno u noszącego, jak i otaczających go osób. Ale dla słynnego domu mody FENDI perfumy są teraz także sprawą rodzinną. Nowa kolekcja perfum składa się z  siedmiu zapachów, każdy z nich inspirowany jest członkami domu mody.

Nowa kolekcja rozpoczyna się od perfum o nazwie „Casa Grande”, zainspirowanych matriarchą Adele Casagrande. To ona i jej mąż Edoardo Fendi założyli markę w 1925 roku wraz z otwarciem sklepu z futrami i wyrobami skórzanymi w Rzymie. Zapach oddaje istotę ich początku, łącząc nuty wanilii, fasoli tonka i skóry.

Następny jest różany „Dolce Bacio”, inspirowany twórczością ich córki, Anny Fendi. Trzeci zapach, „Perché no”, dedykowany jest Silvii Venturini Fendi, twórczyni kultowych torebek Baguette i Peekaboo. To połączenie różowego pieprzu, sosny i drzewa sandałowego, które przywołuje zapach rodzinnej wiejskiej posiadłości.

Jej córki, Leonetta Luciano Fendi i Delfina Delettrez Fendi, zainspirowały odpowiednio „Ciao amore” i „Sempre mio”. Te zapachy są opisywane jako ciepłe i słodkie, oba łączące kwiat pomarańczy z głębszymi nutami, takimi jak drzewo cedrowe. „La Baguette” połączenie wanilii i irysa dedykowane jest synom bliźniakom Delettrez Fendi, Tazio i Dardo Vascellari Delettrez Fendi.

Zrywając z motywem rodzinnym, ale utrzymując go zawsze w obrębie marki, ostateczny zapach „Prima Terra” jest inspirowany twórczością Kim Jones, dyrektora kreatywnego marki. Zapach składa hołd jego wspomnieniom z dzieciństwa spędzonego w Afryce Południowej i Wschodniej z nutami rozmarynu i mchu.

 

Fotoksiążka, która pokazuje cztery lata kultowych kampanii modowych marki Prada

 

 

Brytyjskie wydawnictwo IDEA właśnie wydało nową książkę upamiętniającą twórczość Norberta Schoernera, przedstawiającą jego największe kampanie Prady. Książka obejmuje cztery lata kariery Schoernera od 1998 do 2002 roku i ma na celu uchwycenie jego największych i najlepszych kampanii dla tej kultowej luksusowej marki.

178-stronicowa książka, zatytułowana Norbert Schoerner PRADA ARCHIVE 1998–2002, została wyreżyserowana przez Jonny'ego Lu Studio i wydana w formie dziurkowanej. Książka nie zawiera żadnego tekstu poza tytułem, który wydaje się subtelnie umieszczony nad portretem Angeli Lindvall autorstwa Schoernera.

W 1998 roku fotograf podpisał ekskluzywny dwuletni kontrakt z Pradą, na mocy którego duet współpracuje do dziś. Jego charakterystyczny styl fotografii widział Pradę w realistycznych, codziennych środowiskach, których celem było skupienie się na formie i funkcji danych ubrań.

Pierwsze wydanie Norberta Schoernera PRADA ARCHIVE 1998–2002, które ukazało się w nakładzie 750 egzemplarzy, zostało już wyprzedane, ale IDEA zamierza kontynuować dystrybucję książki wśród wybranych sprzedawców detalicznych.

Komentarze do wpisu (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl