Iris Law została nową twarzą Guess Jeans
Jedna z uwielbianych it-girls, Iris Law, przyłącza się do dżinsowej rewolucji. Marka przygotowuje się do zaprezentowania swojej koncepcji GUESS AIRWASH. Modelka występująca w nowej kampanii reklamowej sfotografowanej przez Rafaela Pavarotti. Zdjęcia zostały wykonane w skromnej scenerii, prezentując charakterystyczną kolekcję jeansów.
Świętując GUESS AIRWASH — nową i zrównoważoną alternatywę dla procesu prania — Law ma na sobie klasyczną kombinację koszuli i dżinsów, w unowocześnionym kroju i z nowymi emblematami graficznymi. Czerpiąc z kultowych kampanii marki z lat 80. i wczesnych 90., nowe zdjęcia przypominają nam o niezaprzeczalnym dziedzictwie marki GUESS, znanej z pionierskich innowacyjnych modeli dżinsów.
Kolekcja na sezon lato 2024 jeTaimi i August przedstawiają produkty menstruacyjne dla osób transst wykonana z materiałów organicznych i pochodzących z recyklingu, opracowana w procesie produkcyjnym ukierunkowanym na zrównoważony rozwój, który nie odbiega od autentycznego dżinsowego dziedzictwa marki.
Rosalia jest nową globalną ambasadorką marki Dior
Rosalía, zdobywczyni nagrody Grammy, piosenkarka i autorka tekstów, została właśnie mianowana nową światową ambasadorką domu mody Dior. Artystka debiutuje w kampanii z torebką Lady Dior.
Rosalía pozuje przed obiektywem Colliera Schorra. Czarno białe portrety wręcz zachwycają swoją prostotą i minimalizmem.
Lady Dior to torebka klasyk. Wykonana jest z klasycznej skóry, delikatnie przeszytej liniami wzoru cannage i ozdobiona charakterystycznymi zawieszkami „DIOR”. Obecnie niewiele wiadomo na temat roli Rosalíi jako ambasadorki, ale spodziewamy się, że artystka pojawi się w licznych kampaniach i regularnie będzie prezentować tę luksusową markę na wydarzeniach na czerwonym dywanie.
House of Sunny debiutuje wegańskim denimem
Londyńska marka House of Sunny stale rozwija i udoskonala swoją ofertę, wkraczając w świat produktów niezawierających skóry.
Najnowsza kolekcja to cała gama jeansów, które całkowicie są wegańskie. Naszywki na przykład pozbawione są skóry. Jest to totalne przeciwieństwo innych marek, które używają właśnie skórzanych naszywek z logo marki. Kolekcja House of Sunny jest w 100% wegańska.
Kolekcja łączy wesołego ducha marki z charakterystycznymi fasonami dżinsów, oferując wiele fasonów i krojów. Koncentrując się na koncepcji garderoby kapsułowej, ubrania mają ponadczasowy wygląd i są zaprojektowane tak, aby można je było nosić zarówno do pracy, jak i na imprezę.
Taimi i August przedstawiają produkty menstruacyjne dla osób trans
Inkluzywna aplikacja randkowa Taimi i marka produktów do menstruacji August współpracują z okazji Międzynarodowego Dnia Przeciw Homofobii, Bifobii i Transfobii.
Często zapomina się o menstruacji osób trans. W przypadku osób transpłciowych opcje takich produktów są ograniczone, dlatego kolaboracja August x Taimi cieszy się ogromnym zainteresowaniem.
W pudełku z limitowanej edycji znajdują się próbki wszystkich opcji tamponów i podpasek.
„Mamy wszystko. Począwszy od wkładek po trzy dostępne rozmiary podpasek i trzy różne rozmiary tamponów”, czytamy w komunikacji marki.
Dochód ze sprzedaży produktów zostanie przekazany wieloletniemu partnerowi marki August, Point of Pride. Jest to organizacja non-profit zapewniająca osobom transpłciowym zmieniający życie dostęp do opieki zdrowotnej.